دانلود آهنگ جدید

<سایت عاشقانه سپهر><سایت عاشقانه سپهر>

به عشق همه مادرااااا...

بی تو من یه کوه دردم مامانی دورت بگردم

چرا چشمات پره درده؟ نکنه که گریه کرده؟

باز دیشب نشستی تنها؟درو باز کردی رو غمها؟؟؟

دستاتو گرفتی بالا؟ هی همش گفتی خدایا؟؟؟

به خدا نگفتی بسه؟؟؟تو که گفتی شدی خسته

مامانی سوی چشات کو؟؟؟مامانی پس خنده هات کو؟؟؟

چرا دستات پینه بسته؟؟؟کمرت چرا شکسته؟؟؟

بلاگردونت بشم من ، تو فرشته ای نه آدم

دیدنه زانوی بستت، رنج اون صورت خستت

صوفی رو دیوونه کرده، راهیه میخونه کرده

مامانی برفه رو موهات؟؟؟ پس کجاست طلای گیسات؟؟؟

مامانی صوفیت مریضه،دائما شعر مینویسه

بعضیا میگن دیوونست ، آخه حرفاش ناشیانست 

مامانی پس دندونت کو؟؟؟ نکنه شکستی گردو؟؟؟

مامانی کوچیک که بودم ، عاشقی بلد نبودم 

من تورو زیاد شکستم ؟ الهی بشکنه دستم

اما تو ... مثله خدایی، هر چی من بدم تو ماهی

مامانی منو حلال کن، میون نماز دعام کن

آخه صوفی بیقراره، دنباله راهه فراره

دیکه طاقتش تمومه، نمیخواد اینجا بمونه



تقدیم به مامان نازنینم با هوارتا عشق آسمونی



نظرات شما عزیزان:

دنیانامبر
ساعت21:50---20 بهمن 1392
سلام فدای تمام مادرا واقعا ک فرشتن مطلبت عالی بود
پاسخ: بله همین طورهستش...


مینو{2 اتیش پاره}
ساعت15:40---26 آبان 1392
سلام سپهر جان...وبتو عااالیییی بود من با افتخااار لینکیدمت

ایین مطلبت معرکه بوود
پاسخ:ممنون نظر لطف شماست


panteha
ساعت8:12---22 آبان 1392
وای خیلی قشنگ بود واقعا مادرا فرشته ان ولی بیچاره پسره فکر کنم خیلی داغون شد
پاسخ: اره واقعا


roy
ساعت15:21---3 آبان 1392
namiri ghazale alan daram tasavoret mikonam ke shere eshteba mikhuni che shekli mishi

roy
ساعت17:06---2 آبان 1392
aman az in raha

ghazale
ساعت15:22---2 آبان 1392
اینقد بدم میاد وقتی دارم یه اهنگی رو گوش میدم باهاش میخونم خواننده هی اشتباه میخونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دنیا
ساعت17:05---28 مهر 1392
سلام اوخی چه مادر فداکاری

رها
ساعت8:11---27 مهر 1392
سلام سوشا خیلی وبت عالی و خوشمله همیشه موفق باشی
پاسخ:مرسی رها جان نظر لطفته شما هم موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : atefe saeedi | جمعه 26 مهر 1392 - 16:17 |